Before and after tattoo finish up

Okej jag kom på lite sent (i tatuerings stolen) att jag inte hade tagit kort på min lilla väska när den var läkt :( Det är ju ganska stor skillnad på en tatuering när den har läkt och inte. Ajaaaa jag fyllde i konturerna så de blir riktigt skarpa plus att jag lät tatueraren göra så att alla linjer hänger ihop med varandra så den ser mer realistisk ut. Förövrigt as nöjd! Nu är det bara den jäkla läkningsprocessen kvar drygt.se
Om någon månad eller så får jag väll lägga upp bild på den igen så ni får se det absoluta slut resultatet.
Sugen på fler... men det får vänta ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Skitbra ju :)

2012-03-24 @ 19:00:03
Postat av: Ronny

U know i love it!

2012-03-25 @ 14:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0