Det här får mig att gråta

Vi alla har våra känsliga punkter, vad är mina måtro? Jo kära läsare om ni vill se mig fälla en tår så tejpa fast mig i en soffa och sätt på Oprah, Extrem Home Make Over , Sofia’s änglar eller något annat vi-är-så-snälla-mot-alla-som-har-det-svårt-program. Now you know my soft spot.

.................................................................................................................................................................

Anyway pluggar som ett djur, företags ekonomi prov imorgon och projektredovisning på tisdag. Känner mig så långt ifrån förberedd som man kan vara. Men jag har fått en sak gjort nu i helgen trots allt! Studentmottagnings korten är klara, 22 dagar till studenten. Hjälp.

Uraban Cone

Kommentarer
Postat av: adfmasdfasdfn

Oj, skickar du inbjudningskort o grejer? Jag har inte ens gett en tid till min släkt x)

2012-05-14 @ 14:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0