The One

Så jag har letat efter dig! Du är så underbar och fin och alldeles, alldeles UNDERBAR! Jag refererar till min nyinköpta studentklänning! Kommer ni ihåg den där hippieklänningen jag köpte för två månader sen som var för kort? Nu är den ersatt mot den här super fina klänningen som för det första inte är för kort, för det andra är precis det jag har letat efter och för det tredje! Måste sys in... Mhmm I know, men man kan väll inte få allt här i världen eller hur? Ronja, min personliga symaskin, ska hjälpa mig och sy in den nu på onsdag. Efter det kommer den sannerligen vara The One.



Kommentarer
Postat av: jänny

visst är den från Weekday? ^^ känner att vi har samma studentklänningsstil... x)

2012-05-07 @ 19:08:12
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: jänny

men den är fett fin!!!

2012-05-07 @ 19:08:46
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Ronny

Oo nice! :)

2012-05-07 @ 20:02:03
Postat av: asdmfandsfn

Feeeeeett fin! :D

2012-05-09 @ 09:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0