Sammanfattning: Valborg

Likt de flesta Valborg(s?) är den ena inte den andra lik.
Så här såg det ut för mig i år:
  • Möta upp Anna
  • Gå till ekonomikum
  • Försöka ringa Jenny (misslyckas)
  • Försöka ringa Amanda (misslyckas)
  • Försöka förstå Amandas vägbeskrivningar
  • Lyckas med lite tur förstå Amandas vägbeskrivning
  • Ta en plats någonstans i smeten
  • Njuta av sol, sällskap, musik, dryck m.m.
  • Försöka ringa Ronja (misslyckas)
  • Försöka ringa Linnéa (misslyckas)
  • Hittade en Erik bland smeten!
  • Tar bussen hem
  • Inser att jag har glömt ta med husnyckeln...
  • Har fortfarande hopp om att komma in i huset! (misslyckas)
  • Inser hur otroligt kissnödig jag är!
  • Ringer Ronja (lyckas)
  • Blir utskrattad
  • Tar bussen in till Stenhagen
  • Blir bjuden på mat, drick m.m. av snälla vänner
  • Spelar åka buss...
  • Tar bussen till Fyrishov
  • Shottar
  • Spelar sanning och konka...
  • censurerad period
  • Lämnar av Lisa
  • Tar en Taxi hem
  • Äter sallad
  • Somnar
Sammanfattningsvis riktigt bra Valborg enligt mig själv! Trotts att jag blev utelåst.
Svar på tidigare frågor: Japp jag gjorde collaget (kl 1 på natten en onsdags kväll). Nej det går inte att få högre upplösning på Bakom hörnet står döden på lur collaget här på bloggen men om man vill ha ett exemplar är det bara att höra av sig så kopierar jag några x i skolan på snyggt papper som ni kan få :)

Kommentarer
Postat av: jänny

så hiiiimla sööta blå gubbar! hahaha jag dör!! dom vill jag se mer av :D:D:DDD

2012-05-02 @ 00:55:45
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag ser en liten blå gubbe men var har du den lilla blå bilen? ;)

2012-05-02 @ 06:43:17
Postat av: asdmfansdfn

FINA BILDER. Det var en grym vägbeskrivning ju! :'O

2012-05-02 @ 16:54:47
Postat av: linnea

Jag vill haaa collaget! Helt omöjligt att få tag på dig på valborg juu men bra att du hade skoj!:D

2012-05-02 @ 17:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0